torsdag 6 februari 2014

Update

Hejsan,

Nu va det ett tag sen jag blogga minsann!
Men har inte haft någon större lust, dels för att jag inte tycker att bloggen e snygg och dels för att jag varit väldigt orklös den senaste tiden..

Men iaf...

Under tiden som gått har jag levlat Silver till level 10, belönade mig själv med en ny arab :3 (kommer info och bild senare idag eller imorgon). Har bestämt mig för å levla min nya arab Eveningstar (Eve) till 15 innan jag fortsätter levlingen av Silver :) Sen ska min trotjänare Northstar få en välförtjänt lyxsemester ;) men inte förrän Silver är klar!

För tillfället har fina Frost fått semester då jag inte har tid för han just nu. Så när alla hästarna är klara ska han få komma tillbaka å då ska han levlas :) Silver ska nog med få åka på semester när han och Eve är klara.

Thunder är såld för vi trivdes inte alls tyvärr :/ Men så fort jag har levlat alla mina hästar ska jag köpa en ny ponny som jag förhoppningsvis ska trivas med bättre :)

Lite bilder :)








 
//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar