lördag 8 februari 2014

Eve

Så nu finns info om Eve under fliken mina hästar!

Tar ganska lång tid för mig att redigera då jag inte är så van men det går lättare och lättare! På Eves bild ser ni även hur de andra bilderna kommer se ut när jag är klar. Just nu är jag nere i Skåne hos min mamma så jag kommer nog ha lite mer tid till att redigera mina bilder :) Så förhoppningsvis ser bloggen mycket snyggare ut i slutet på denna veckan!

Idag köpte jag 5 dagars stallhjälp så att jag kan lägga all fokus på att bara stänga sprickorna och eventuellt köra några tävlingar för å levla Eve. Kommer förmodligen inte vara så social eller hjälpsam då jag hellre vill lägga fokus på bloggen, sprickorna och att umgås med min fantastiska mamma.

Jag vill också passa på att säga att ni alltid får be om hjälp via mejl, eller i kommentarer. Jag hjälper er jätte gärna! Så behöver du hjälp så skriver du bara vilket uppdrag det gäller och hur ledtråden lyder!

Skulle även bli super glad om ni satte en bock i boxarna som finns under inläggen eller kommenterade :)
Åsikter om bloggens utseende eller saker ni saknar eller vill ha mer av är varmt välkomna!

//Ania

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar