onsdag 19 februari 2014

Vad har hänt och vad kommer hända?

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men det har varit full rulle och orken till att ens spela och blogga har varit låg.

Det som har hänt sen sist är att jag fortsatt levla Eve. Idag kommer hon komma upp i level 10! Hon är så sjukt snabb, smidig och söt så jag blir alldeles lycklig <3 Världens bästa Eve!

Alla hjärtans dag uppdragen tyckte jag inte alls om... Leta kärleksbrev över HELA Jorvik gjorde att jag nästan ville slita av mig allt hår. Jag vet att jag inte var ensam om att känna så. Jag gillar inte uppdrag som går ut på att man måste leta halva dagen.. Så kul är det inte att leta. Men efter flera timmar så hittade jag alla breven tillslut. Det jag är nyfiken på är vart de som inte kom in i GÅD hittade de två som va där inne...

Igår fiska jag min sista monsterfisk!!! så himla skönt att slippa det!

På måndag kommer jag va klar med sprickorna! Längtar som en dåre!!!


Känns så bra att snart va klar med dem! För när dem utvecklar spelet vilket jag hoppas är snart så är jag redo! Då kan jag komma vidare i storyn och det känns så skönt. För det hade varit jobbigare att ha en eller två månader kvar av sprickor och veta att det finns många nya uppdrag, än att redan va klar när den uppdateringen kommer! Men det har gått väldigt trögt, jag har hållt på länge med sprickorna och har inte gjort dem alls vid ett par tillfällen. Men nu ser jag äntligen ljuset i tunneln! :)

Testar en ny header igen, men jag tror nog att jag gillar att ha en ljusare header än en mörk. Vad tycker ni? Ljus eller mörk header? :)

Men nu till den stora frågan... Vad kommer och ske i dagens uppdatering? Jag är super spänd! Jag hoppas verkligen på en ny hästras! Med tanke på att vingårdens stall blev större i förra veckan. Tydligen har Lipizzianare utlovats så kanske är det dem som kommer? Vi får se, hoppas verkligen på nått gult uppdrag men det är ju att önskedrömma.

Jag vill verkligen ha Fjordhästar! Även Islandshäst och Shire hade vart kul!
Vad har du för önskeras? :)

//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar