tisdag 25 februari 2014

Inga fler gula uppdrag

Ja då vad dagen kommen. I söndags blev jag beundrad med åskviggen och har då fått se mitt sista gula utropstecken på ett tag fram över... Det känns jätte skönt att äntligen va klar med sprickorna, men det känns trist att nu bara gå å vänta tills något nytt händer. Som tur är har jag ju hästar att levla och en häst jag verkligen vill köpa. Jag är ju även med i den fantastiskt roliga klubben Sky Ladies, som också kommer göra att jag vill fortsätta logga in. Har ju även den nya gubben och det projektet jag kan ta tag i. Att jag är Life time star rider underlättar ju med, då kommer jag inte känna att jag kastar pengar i sjön på samma sätt.

Klippte ihop lite bilder :)

Nu Säger jag farväl till Avalon på ett bra tag. Förhoppningsvis blir det inga fler sprickor någonsin! Så nu när jag tagit mig så långt det går i dagsläget, belönade jag mig själv med SC och en helt ny look. Som en i klubben sa, Hej Barbie! haha ja den blev väldigt rosa! men jag ville matcha mitt nya hår med rosa lugg :) Men jag måste säga att Eve blev fruktansvärt söt i det rosa!

Uppdaterade även min blåa dressyr outfit så nu ser den äntligen ut som jag vill. Silver fick även knoppar så nu ser han verkligen ut som den dressyrhäst han är! fina fina Silver <3
Även den blåa allround outfiten vart uppdaterad till Eve :)

Vad tycker ni om mina nya outfits? :) Blev dem snygga? personligen älskar jag dem! Mest den blåa dock eftersom rosa inte riktigt är en av mina favorit färger. Men jag kände för nått annorlunda och glatt! Jag tycker att håret är super fint, men jag vet inte om jag kommer ha det så länge då det inte riktigt känns som jag. Har även funderingar kring att byta smink, men jag vet ju inte om det jag har finns. Måste verkligen ta reda på det innan för jag tycker att den är super snygg och påminner om den jag har till vardags.

Hittade även på lite roliga saker med några i klubben, bla en trehövdad häst! snyggt va ;D
Hahaha tanterna i klubben får mig verkligen på gott humör! Jag får alltid mig ett gott skratt varje gång jag loggar in. Flumgurkor <3

Hoppas jag kan få rätt på en signatur snart! för det tycker jag ser så snyggt ut att avsluta med :)

//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar