tisdag 11 februari 2014

Krångel

Åhhh vad tröttsamt! :( Uppkopplingen till SSO har krånglat för mig ikväll... fjärde gången gav jag upp. Man hinner ju inte med något innan man loggas ut. Jag som verkligen hade velat fått sprickorna stängda idag då jag inte kunde igår. Plus fått alla tävlingar gjorda så att jag kan levla färdigt eve någon gång XD
ÅÅÅÅHH Vill bara bli klar nu nu nu nu nu nu nu!!! så jag kan lägga fokus på annat som jag vill få färdigt innan dem öppnar upp nya platser och utvecklar spelet.

Men men, ibland är det så. Jag hoppas på bättre lycka imorgon... eller ja senare idag XD haha! vad då nattuggla ;) Aja skönt att jag var smart och köpte stallhjälp i för 5 dagar i söndes.

Headern är bytt igen :P gillade den bättre! men nu kommer jag pula ett bra tag på en ny så det blir en riktigt snygg och proffsig header nästa gång ;)

Här är den förra

Vilken tycker ni va finast? något ni tycker jag borde plocka bort eller lägga till? :)
Vore kul å höra er åsikt!

Har även börjar redigera en profilbild som jag satsar på att bli klar med imorgon! tänkte även knåpa ihop en signatur imorgon om jag hinner :)

Hoppas på något gult uppdrag imorgon! och att dem öppnar upp resten av skördebyggden :3 Vad hoppas ni på? :)

Men nej nu ska jag allt försöka sova!

//Ania


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar