onsdag 12 februari 2014

Update

Jag måste ändå säga att jag vart hyffsat nöjd med dagens uppdatering. Fick ju ett gult uppdrag och lite nya klänningar :) Det jag tycker är trist är dock att hästens utrustning inte matchar så bra med kläderna, men men. Det bästa är ju dock att stallet i vingården är utbyggt! Hoppas på nya hästar i nästa veckas uppdatering!!!

Hästrasen jag hoppas mest på som jag hoppats på väldigt länge är fjordhästen! jag hoppas verkligen att den kommer i framtiden :) Gärna på onsdag nästa vecka ^^

Skulle också va kul om loppet i skördebygden öppnades i nästa vecka :)

Ser fram emot så många saker på SSO som jag hoppas kommer om inte allt för länge. Som tur är har jag ju nu köpt life time och gått med i en super rolig klubb, som kommer få mig att vilja fortsätta logga in och spela. Trotts att uppdateringar för oss som är i level 15 och som tar spelet vidare dröjer :)

Vad tyckte ni om uppdateringen? :)

//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar