onsdag 19 februari 2014

Dagens uppdatering





Nya vackra hästar har anlänt!

2014-02-19








Hej allihopa!
Fler söta Arabiska fullblod, en vacker Selle Francais och en ny frisyr till de Arabiska fullbloden är nytt i denna veckas uppdatering.

Nya hästar:
- Två fina Arabiska fullblod i färgerna Sabiano och Brun och en vacker vit Selle Francais har kommit till vår kära ö. Du hittar dem i Valedale och i Silverglades hästsportcenter.

Vilka skönheter!
Vilka skönheter!

Häststylist:
- En ny frisyr till de Arabiska fullbloden finns nu hos Häststylisterna på Jorvik. Häststylisternas butik har också fått sig ett ordentligt lyft och du kan nu se din hästs nya frisering i fler kameravinklar. Rid dit och kolla vilken frisyr ditt Arabiska fullblod passar bäst i!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget





Alltså jag är så sjukt besviken!!!!! Visst det är jätte fina färger på Araberna och jag vet att många saknat att kunna köpa vita hästar som liknar starthästen. MEN KOM IGEN! hur många araber och starthästar ska det finnas??? In med nya raser inte fler färger, ska det va så svårt? :(

Det enda som jag tycker är bra med uppdateringen är att man äntligen kan ändra frisyr på araben och inte bara välja mellan den som den har och knoppar. Samt att man nu ska kunna byta vinkel.

Nä så här besviken har jag nog aldrig varit på en uppdatering tidigare.

Sen tycker jag att det är så trist att dem lägger upp vad som uppdaterats innan de öppnar servern... Jag tycker att dem kan lägga upp infon när uppdateringen är klar. Så slipper man sitta å vänta :P

Aja det va bara det...

//Ania
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar