söndag 26 januari 2014

Rumpa!

Anordnade lite halvt ett event med klubben i fredags. Cat tog flera bilder och älskar verkligen denna bilden som hon fick på min smexiga rumpa ;D


Igår stötte jag på några från klubben efter att ha stressat till FG champet XD det va verkligen med nöd å näppe att jag hann! Gick jätte bra tills jag följde en annan i hopp om att det skulle va en genväg. Dumt av mig då det resulterade i att vi båda red in i ett staket :P
Så nu får jag hoppas på bättre lycka idag då gårdagens champ för min del gick riktigt dåligt. Men placerade mig något bättre än vad jag gjort tidigare iaf, så det är ju alltid positivt. 

Efter det skakade vi rumpa på discot i FP! jag köpte två nya hattar för jag kunde inte bestämma mig för vilken som passade bäst till min outfit :P Sen fick jag ett infall när vi dansade som bäst att jag bara måste hitta ett par nya skor! Så trött på att ha svarta cowboyboots till min fina klänning ^^
Här är en bild på den ena hatten och de nya skorna :)


Efter det så fiskade jag med Cat och efter det följde jag med henne när hon stängde sprickor. Jag hade redan gjort dem men i brist på annat så varför inte ;)
Sen mötte jag upp två andra från klubben för att levla våra hästar :) Dock blev jag trött efter ett tag så Silver gick inte upp i en ny level igår. Så hoppas att jag hinner tävla lite idag så han kan bli liiite snabbare ^^ längtar tills han e level 15 så jag också kan få placera mig i ett champ XD


//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar