fredag 24 januari 2014

Hästar!

Åh vad jag vill att man ska kunna köpa dessa!!! :( Tycker verkligen att dem är superfina!


Men jag får nöja mig med min Appalosa ^^

Annars hade jag en jätte kul kväll med några från min klubb! :) vi deltog i alla champ utom det kl 18. hade picknik och körde "fylle" hoppning i ridhuset, det va RIKTIGT kul! :D körde även lite grupptävlingar och bubbla llite :)

Tog även en svängom på FP's dansgolv. Det va kul förutom att en skulle komma och ställa sig på dansgolvet och säga att jag va ful, för att sedan ställa sig på samma plats och dansa som jag. Snacka om märklig och dryg människa :P Aja...

Orkade inte göra något alls idag... tog bara hand om hästarna och hängde med klubben :P
Så trött på sprickorna och fisket.. :( hoppades verkligen på något nytt roligt uppdrag. Men det verkar som om det kommer bli ett champ i Gröndal! hoppas verkligen att det kommer nästa vecka tsm med hästön! :)

//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar