torsdag 23 januari 2014

Dagen so far

Idag har jag ridit runt och levlat min häst tillsammans med min SSO vän Johanna W :)
Det gick jätte bra! jag slog flera av mina personliga rekord så det av verkligen kul!
Vi avslutade med en fika i FP.

Annars har jag inte gjort så mycket. Stängde alla sprickor och hann fiska lite torsk :) Har även köpt en ny sadel till min tävlingsoutfit. Den matchar dåligt men den ger mig mycket i snabbhet :) nu fattas bara tränset men det får jag inte köpa än för jag är inte beundrad i FG XD haha! aja. Ville även köpa de svarta lindorna i GÅD men 105 SC tycker jag är lite saftigt. Så det blir när jag köpt LT och får maaaassor me SC.

Nu ska jag diska lite och förhoppningsvis hinner jag in till champet i VD 17. Hoppas även hinna med de andra två! Verkligen sugen på att testa banorna med Northstar! särskilt nu när vi är lite snabbare än innan. Har inte heller hunnit med champen på länge så vi är verkligen sugna på en pallplats!


//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar