tisdag 4 mars 2014

Woho!

Idag har jag för första gången varit den snabbaste på en bana! :) Så stolt över lilla Eve! Vi är verkligen ett kanon team hon och jag. Förmodligen kommer någon klå mig senare idag men det är kul så länge det varar!


Igår fick jag även upp henne i level 13 :) önskar verkligen att man fick mer poäng vid tävlingar så det inte tog så sjukt mycket och lång tid att levla hästarna.

Jag och några i klubben upptäckte för någon dag sen hur galet kul det är å leka kurragömma! haha, eller jag vet väl inte om alla är lika förtjusta som jag men vissa vet jag tycker det är väldigt roligt iaf :) Så det är ett tips från mig! har du och dina kompisar inget att göra? Lek kurragömma! :D

Jag är verkligen spänd på morgondagen. Jag tror nog att det mystiska ståndet i Jarla öppnas upp. Hoppas på lila benlindor och andra snygga lila prylar :3

Fler helskodda ridbyxor med och utan strumpor skulle va najs. Mer kavajer och varför inte lite fler klänningar?!

Vad hoppas och tror ni kommer dyka upp imorgon? :)

//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar