lördag 1 mars 2014

Vad hoppas jag på?

Ja vad hoppas och tror jag? och vad längtar jag efter mest just nu?

  • Jag hoppas att den andra delen av Skördebygden öppnas inom 2 månader. Jag tror faktiskt att dem kommer att öppna upp den innan sommaren eller lagom till skolornas sommarlov börjar.

  • Jag hoppas på fjordhästar! och jag hoppas dem kommer snart! :D gärna inom 1 månad.

  • Jag hoppas att de ändrar chatten, så att den blir som den va innan.

  • Jag hoppas att HK kommer hitta en bra funktion så att klubben jag är med i får ansvar för att hålla mobbare ute ur chatten. En i klubben har varit i kontakt med dem på kontoret och de har sagt att de ska kolla på det. Med tanke på att det aldrig är game masters inne på vår server så borde vårat initiativ och engagemang vara guld värt för dem, med tanke på att vi inte kräver en lön. Jag hoppas detta sker snart, då jag snart inte ens kommer orka titta in e de andra chattfönsterna då det alltid är folk som säger elaka saker till andra utan att bry sig. Jag blir verkligen ledsen av att se det.
    Så kom igen HK! hitta en lösning! :D

  • Jag hoppas på fler ponnyraser, typ russ och Welsh. Tycker det skulle vara roligare att köpa en ponny då. Det finns ju olika hästraser så jag tror nog att det kommer att komma ponnyraser. de får gärna va i lite olika storlekar beroende på raser. Shetlandsponny hade ju med varit kul att ha!

  • Jag hoppas verkligen att det kommer gå att köra med vagn. Det skulle va så himla kul! Att man kunde köpa en fyrhjulsvagn så man kunde köra runt med kompisar! Skulle även va kul om man kunde få uppdrag vid Steves om att ploga fälten och så dem! Det kanske aldrig kommer men om det gör det dröjer det nog läääääänge, men åh vad kul det skulle varit!

  • Jag längtar efter att galoppbanan ska bli klar! Hoppas det kommer bås då som på en riktig galoppbana. I så fall kommer det nog bli en favorit vid grupptävlingar för min del iaf :)

  • Jag tror att huvuduppdrag kommer att dyka upp till sommaren. Huvuduppdragen har inte uppdaterats sen augusti 2013. Det ska verkligen bli spännande att se hur historien fortsätter! Detta längtar jag nog mest efter!

  • LILA benlindor! Alltså jag blir snart tokig på att jag inte kan matcha med lilabenlindor. Det finns alla möjliga färger utom just riktigt lila. Jag älskar lila, och med tanke på att det finns både schabrak träns, rosetter och kläder i den lila nyans jag vill ha så borde det komma. Även om det kanske dröjer ett litet tag till.

  • Mörklila träns. Det finns ett neonlila och ett lite mer grålila träns. Så även det saknar jag. Tror jag ska skicka in bilder till SSO så dem kanske skyndar på den processen lite ;) 
Ja det vad lite som jag hoppas och längtar efter :)
Vad hoppas/tror du och vad längtar du efter? :)

//Ania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar